NÜRNBERG’DE GÖNÜLLÜ TEMİZLİK ETKİNLİĞİ

“HEPİMİZ SORUMLUYUZ, TEMİZ GELECEK BİZİMLE” Nürnberg’de gönüllüler, şehrin temizliği için bir araya geldi. Run4green ekibinin düzenlediği etkinlikte toplumsal sorumluluk ve ortak yaşam bilinci vurgulandı.

BAŞSAĞLIĞI

- Advertisement -spot_img

Paylaş

GÖNÜLLÜLER SOKAKTAYDI

Nürnberg, geçtiğimiz günlerde anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Run4green ekibi tarafından düzenlenen küçük çaplı temizlik çalışmasında gönüllüler, kentin farklı noktalarında bir araya gelerek sokak ve kamusal alanlarda temizlik yaptı. Etkinlik, herhangi bir kurum ya da kişiyi hedef almadan, şehrin daha temiz ve yaşanabilir olması için toplumsal farkındalık oluşturmayı amaçladı.

SİYASET DÜNYASINDAN DESTEK

Etkinliğe Bağımsızlardan (Freie Wähler) Nürnberg Belediye Meclis Üyesi adayı Aylin Ataibis ile belediye başkan adayı Thomas Estrada da katıldı. Katılımcılar, kamusal alanların korunmasının yalnızca belediyenin değil, şehirde yaşayan herkesin ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekti. Gönüllülerle birlikte çöp toplayan adaylar, örnek bir dayanışma mesajı verdi.

“KÜÇÜK KATKILAR BÜYÜK FARKLAR YARATIR”

Etkinlik boyunca verilen ana mesaj ise toplumsal birliktelik oldu. Organizasyonun amacı, “Küçük katkılar büyük farklar yaratır. Hep birlikte hareket ettiğimizde şehrimizi daha güzel ve yaşanabilir kılabiliriz” sözleriyle özetlendi. Katılımcılar, çevre bilincinin günlük hayatın bir parçası haline gelmesi gerektiğini vurguladı.

“NÜRNBERG HEPİMİZE AİT”

Run4green’in gönüllü çalışması, Nürnberg’in temiz, düzenli ve yaşanabilir bir şehir olarak kalmasında toplumun tüm kesimlerinin rolünü hatırlattı. Etkinlik sonrası yapılan açıklamada “Nürnberg hepimize aittir” ifadesi öne çıkarıldı. Organizasyonun ilerleyen dönemde benzer sosyal sorumluluk projeleriyle devam etmesi planlanıyor.

Mustafa AKBABA – Taner TÜZÜN / NÜRNBERG

Weitere ähnliche Meldungen